Vasario 27 d. įstaigos pedagogams ir mokytojų padėjėjoms vyko seminaras „Sensorinės integracijos ypatumai neuroįvairovės kontekste“. Vilniaus Universiteto Šiaulių akademijos lektorė Margarita Jurevičienė susirinkusiems akcentavo, kad žvelgiant per neuroįvairovės prizmę, galime kalbėti apie autizmą, hiperaktyvumą, dėmesio sutrikimus ir įvairius kitus variantus vertinti kaip skirtingus smegenų veikimo būdus, o ne patologijas. Kalbėjo apie kiekvieno žmogaus raidos unikalumą ir analizavo kas yra sensoriškai draugiška aplinka atsižvelgiant į tai, kad kiekvienas individualiai reaguoja į įvairius sensorinius (taktilinius, propriorecepcijos, vestibulinius, vizualinius ir kt.) dirgiklius, esančius aplinkoje. Supažindino su naujausiomis sąvokomis įtraukiąjame ugdyme ir pristatė pažangiausias technikas, būdus ir priemones, kuriais ugdytiniai pagal jų individualius gebėjimus būtų įgalinami veikti veikloje. Aptarė metodus, kuriais numalšinamas „sensorinis alkis“ atsižvelgiant į ugdytinio reakcijas į sensorinius dirgiklius. Pasibaigus seminarui lektorė mielai konsultavo susirinkusiuosius ir išsamiai atsakė į juos dominusius klausimus.